Logo

-aanbod-

Logo Pakketten

Ben je starter en is het eigenlijk nog wat te vroeg voor een uitgewerkt logo? Of ben je al wat verder op de rit en wordt het tijd voor een statement? Ik bied je de keuze uit 3 pakketten:

Pakket 'Start' €297,-

1. Kleurenpalet

Het kleurenpalet bevat in de regel 3 kleuren: 1 hoofdkleur, 1 ondersteunende kleur en 1 call-to-action kleur. Hierbij wordt rekening gehouden met de toepassing in de website en op wit papier. Houd er rekening mee dat het aantal beeldschermkleuren vele malen talrijker is dan de hoeveelheid beschikbare drukwerkkleuren. Het is dus goed mogelijk dat er qua kleurkeuze concessies gedaan moeten worden wanneer het logo ook voor drukwerk gebruikt gaat worden.

2. Tekstlogo

Zeer geschikt om mee te beginnen bij de start van een nieuwe onderneming of project. Het is over het algemeen niet aan te raden om in een (te) vroeg stadium te beginnen met een logo dat naderhand moeilijk is aan te passen omdat het dan reeds ingebed is in allerhande toepassingen. Omdat je bedrijf nog vorm en inhoud aan het krijgen is, kan het maken van een logo in het beginstadium je eigen groei hierin onvoldoende ondervangen. Daarom is een beeldlogo bijvoorbeeld nog niet aan te bevelen en is een tekstlogo hiervoor een goed alternatief. In een tekstlogo wordt de naam van je bedrijf aantrekkelijk doch basic opgemaakt in tekstvorm.

Kijk hier voor voorbeelden van een tekstlogo

3. Correctieronden

Er is ruimte voor maximaal 2 correctieronden. Mocht er behoefte zijn aan meer correcties dan geldt hiervoor het uurtarief van €70,-

Pakket 'Op Weg' €597,-

1. Kleurenpalet

Het kleurenpalet bevat in de regel 3 kleuren: 1 hoofdkleur, 1 ondersteunende kleur en 1 call-to-action kleur. Hierbij wordt rekening gehouden met de toepassing in de website en op wit papier. Houd er rekening mee dat het aantal beeldschermkleuren vele malen talrijker is dan de hoeveelheid beschikbare drukwerkkleuren. Het is dus goed mogelijk dat er qua kleurkeuze concessies gedaan moeten worden wanneer het logo ook voor drukwerk gebruikt gaat worden.

2. Typografie

De typografie bestaat uit het gebruik van een of twee soorten lettertypen en de stijl waarin deze gebruikt gaan worden (in kapitalen bijvoorbeeld, schuingedrukt en combinaties van lettertypen). Meestal worden er maximaal 2 lettertypen met elkaar gecombineerd. Bij voorkeur worden lettertypen gebruikt van Google omdat deze goed integreren met de meeste websites. Bij een wens voor een betaald font geldt dat het aankoopprijs hiervan wordt doorberekend in de totaalprijs.

3. Logo

Het logo wordt uitgewerkt voor verschillende toepassingen. Sommige logo’s worden bijvoorbeeld vrij breed en dan is een meer vierkant formaat ernaast gewenst om geschikt te zijn voor meer toepassingen. Het hangt af van het logo dat ik voor jou ga ontwikkelen wat er nodig is om de verschillende toepassingen te ondervangen. In dit pakket zijn dat er maximaal 2. Mocht blijken dat er meer vormen nodig zijn, dan geldt een meerprijs van €97,- per vorm.

Kijk hier voor voorbeelden van logo’s

4. Correctieronden

Er is ruimte voor maximaal 3 correctieronden. Mocht er behoefte zijn aan meer correcties dan geldt hiervoor het uurtarief van €70,-

Pakket 'Op de Rit' €1197,-

1. Kleurenpalet

Het kleurenpalet bevat in de regel 3 kleuren: 1 hoofdkleur, 1 ondersteunende kleur en 1 call-to-action kleur. Hierbij wordt rekening gehouden met de toepassing in de website en op wit papier. Houd er rekening mee dat het aantal beeldschermkleuren vele malen talrijker is dan de hoeveelheid beschikbare drukwerkkleuren. Het is dus goed mogelijk dat er qua kleurkeuze concessies gedaan moeten worden wanneer het logo ook voor drukwerk gebruikt gaat worden. Dit pakket biedt ruimte voor meer kleuren indien gewenst.

2. Typografie

Typografie bestaat uit het gebruik van een of twee soorten lettertypen en de stijl waarin deze gebruikt gaan worden (in kapitalen bijvoorbeeld, schuingedrukt en combinaties van lettertypen). Meestal worden er maximaal 2 letterypen met elkaar gecombineerd. In dit pakket is ruimte voor 1 extra lettertype indien gewenst. Bij voorkeur worden lettertypen gebruikt van Google omdat deze goed integreren met de meeste websites. Bij een wens voor een betaald font geldt dat het aankoopprijs hiervan wordt doorberekend in de totaalprijs.

3. Logo

Het logo wordt uitgewerkt voor verschillende toepassingen. Sommige logo’s worden bijvoorbeeld vrij breed en dan is een meer vierkant formaat ernaast gewenst om geschikt te zijn voor meerdere toepassingen. Ook kan het zijn dat er bijvoorbeeld een zwart-wit variant gewenst is voor toepassingen op een gekleurde achtergrond. Het hangt af van het logo dat ik voor jou ga ontwikkelen wat er nodig is om de verschillende toepassingen te ondervangen. In dit pakket zijn dat er maximaal 3. Mocht blijken dat er meer vormen nodig zijn, dan geldt een meerprijs van €97,- per vorm.

Kijk hier voor voorbeelden van logo’s

4. Correctieronden

Er is ruimte voor maximaal 4 correctieronden. Mocht er behoefte zijn aan meer correcties dan geldt hiervoor het uurtarief van €70,-

5. Style Guide

Logo en huisstijl compleet en uitgewerkt in een Style Guide. Dit is een digitaal boekje dat opgemaakt is in de huisstijl en bevat logo, typografie (lettertypen), kleurpalet, uitleg over logo gebruik in de vorm van do’s en don’ts. De Style Guide geeft goed de sfeer weer die de huisstijl uitstraalt en bevat zogezegd alle technische informatie die voor het gebruik en toepassing van belang is.

6. Visitekaartje

In het visitekaartje, net als in je website natuurlijk, komt alles bij elkaar! Het logo, te lettertypen, de kleuren en uiteraard je waardevolle contactinformatie en eventueel een prikkel naar het downloaden van je e-book. Hiermee kun je een goede eerste indruk maken die van blijvende waarde is. Een kaartje voor jou op maat gemaakt!

-Style Guide-

Benieuwd naar wat een Style Guide is die hoort bij pakket 3 ‘Op de Rit’?


Hier is een goed voorbeeld die het proces beschrijft van imaginatie sessie tot eindprodukt en hoe dit wordt uitgewerkt in een Style Guide!

Wil jij een logo dat gezien mag worden en waar jij blij van wordt?

E-boek de Ultieme website

De Ultieme Website

In dit e-book leg ik uit wat de opbouw is van een goede website en welke gedachten en beproefde kennis daarachter zit. Voor elke pagina geef ik je heldere en concrete opdrachten zodat je direct aan de slag kunt om je website te optimaliseren of om teksten voor je nieuwe website te gaan schrijven.

AVG toestemming

Je aanvraag is succesvol verzonden! Je ontvangt nu eerst een email waarin je jouw email adres kunt bevestigen en vervolgens ontvang je de downloadlink. Dank je voor je interesse!

Pin It on Pinterest